onsdag 30 september 2015

Äntligen dags för poängjakt

Äntligen är dagen för seriepremiären här!!

Värnamo står för motståndet och det är ju skitsvårt att veta hur lagen står sig mot varandra.
Båda lagen verkar vara förväntade topplag så det kan säkert bli en bra match.

Så jag tycker inte man ska missa den.

Till ikväll så saknas Grönis som är sjuk och Oliver Johnsson som är skadad. Hur laget formeras kan ni se på hemsidan.

Som det ser ut nu kommer vi tyvärr inte ha möjlighet att sända matcherna på webben som vi gjort tidigare.
Jag kommer dock köra lite liverapportering från matcherna.
Sen återstår det att se om jag behöver åka till BB i eftermiddag eller inte. Men om jag är på plats i hallen ikväll så kommer jag lägga ut en länk till liverapporteringen här.

Liverapportering här!

Fyra andra matcher spelas i serien ikväll. Alvesta-Jonstorp, Nittorp-Lund, HA74-Motala och Mjölby-Osby.
Ska man ge sig på ett tips så blir det att jag tror Alvesta, Lund, HA74 och Mjölby vinner sina matcher. Å så OIK då.

Nu kör vi!

/Ole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar